מתנ

תושבי העיר קרית גת,
תחל שנה וברכותיה

 

בשבח והודיה למלך מלכי המלכים הקב"ה, ובפרוש עלינו שנה המציבה בפנינו אתגרים מורכבים ומאתגרים מאוד, אני שמח להציג בפניכם שוב, כבכל תחילת שנה חדשה, את תכנית הפעילות השנתית של רשת המתנ"סים האיכותית שלנו, לשנת התשפ"א הבאה עלינו, בע"ה ובישועתו, לטובה ולברכה.
כידוע לכם, התנאי הבסיסי לקיומן של מרבית הפעילויות, הינו שמירה קפדנית על הנחיות משרד הבריאות בצל משבר הקורונה.
ברוך השם, המערכת העירונית התמודדה עד כה בצורה ראויה אל מול המשבר העולמי אשר נכפה עלינו בפתאומיות, ואנו מודים ליושב במרומים על שהצלחנו למתן את רמת התחלואה ולשמור את בריאות הציבור וכך התאפשר לנו להפעיל את הפעילות העסקית בעיר והן את מערך בית הספר של החופש הגדול וכמובן את פעילות החוגים, תנועות הנוער, הספורט והבריכות העירוניות ועוד.
נערכנו אף לקיים מסיבות מרפסות, שלל מןפעי זיקוקים לילדי העיר ותוך שימוש באמצעים דיגיטליים קיימנו הצגות ילדים, מופעים, חידונים ופעילויות נוספות.
בחסדי השם יתברך, רשת המתנסים העירונית תמשיך גם השנה להעניק שירותים נרחבים ומגוונים, מותאמים לקבוצות גיל ומגזרים למן גילאי הגן ועד לגיל שיבה - מנויי תיאטרון לכל טווח הגילאים, חיילים משוחררים וסטודנטים, בני נוער ואזרחים ותיקים– כולם מוצאים ברשת המתנסים ובקמפוסים הפזורים ברחבי העיר, בית מכיל ומעשיר המעניק להם בהתאמה חוגי לימוד והעשרה, קורסים וסדנאות, פעילות חווייתית, מופעי תרבות ופנאי, הרצאות ופעילויות ספורט.
יהי רצון שתתחדש על כולנו שנה טובה ומתוקה מתוך בריאות אושר ונחת,שנה שבה נמשיך את פיתוחה המואץ של העיר קריית גת אשר קולטת אלפי זוגות צעירים מכל רחבי הארץ והתפוצות אשר בוחרים שוב ושוב לגדל בה את ילדיהם. 
כי קרית גת היא לא רק בית – קריית גת בדרך להפוך למרכז החדש של ישראל.

 

בהערכה ובאהבה רבה, אבירם דהרי,
ראש העיר.