מתנ

המבנה      כתובת   מצב נגישות     חניית נכים       שילוט והכוונה  שירותים נגישים           עזרים

היכל אדית        שד' לכיש 10    נגיש     יש        יש        יש        מערכת הגברה לכבדי שמיעה, משקפות לכבדי ראייה, מעקה, שירותים מונגשים

בית אדית          שד' לכיש 10    נגיש     יש        יש        בסמוך למבנה   מעלית

בית רחל           שד' לכיש 10    נגיש     יש        יש        יש        מיקרופון לזימון קהל, מעלון

בית וקס            שד' העצמאות 68         נגיש     יש        יש        יש        מעלית

קמפוס נביאים  מבוא ישעהו 2   נגיש     יש        יש        יש        כניסה מונגשת, חניית נכים מונגשת, מערכת שמע, מעקה בטיחות לכבדי ראייה, מושב הגבהה מיוחד בשירותי הנכים

מרכז להבה      המעפיל 1         נגיש     יש        יש        יש       

אמפיתאטרון     רחוב הארז פינת שד' לכיש        נגיש     יש        יש        יש       

ספרייה עירוניתשד' העצמאות 45         בהליך הנגשה   יש        יש        אין        מעלית בהליך בנייה, מבנה קיים מ1971

מועדון פיס קהילתי        שד' אפרים 12  נגיש     יש        יש        יש       

מרכז העשרה (קלאב האוס)      שד' מלכי ישראל 183   נגיש     יש        יש        יש       

מרכז קהילתי פיס ערבה            הערבה 2          נגיש     יש        יש        יש       

מרכז קהילתי מעל"ה     רמות דוד          נגיש     יש        יש        יש       

מתנ"ס כרמי גתכרמי גת            נגיש     יש        יש        יש        מעלית

 

המרכז הקהילתי החדש בקריית גת נוקט את מירב המאמצים ומשקיע משאבים רבים על מנת לספק לכל לקוחותיו שירות שוויוני, מכובד, נגיש ומקצועי. בהתאם לחוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלויות תשנ"ח-1998 ולתקנות שהותקנו מכוחו, מושקעים מאמצים ומשאבים רבים בביצוע התאמות הנגישות הנדרשות שיביאו לכך שאדם בעל מוגבלות יוכל לקבל את השירותים הניתנים לכלל הלקוחות, באופן עצמאי ושוויוני.

שירות לקוחות נגיש
הדרכות עובדים לשירות נגיש - מתקיימות הדרכות להכרת תחום הנגישות, יצירת מודעות בקרב העובדים והקניית כלים מעשיים למתן שירות נגיש.
מוקד טלפוני נגיש- המענה הקולי הונגש כך שהמידע מועבר בשפה ברורה וללא מוסיקת רקע.
ניתן ליצור קשר עם מרכז שירות הלקוחות של המרכז הקהילתי החדש
08-6620862/3 בימים א'-ה' בין השעות 08:00-17:00
- הדרכה עמותת נגישות ישראל

• אמצעים נוספים ליצירת קשר- קיימים מספר אמצעים נוספים ליצירת קשר:
• אמצעי חלופי שהוא לא טלפון מייל או צור קשר

o שירות פרונטלי - קבלת קהל בימים א'-ה' בין השעות 08:00-18:00
o דואר אלקטרוני – oriyaris@gmail.com
o פקס – 08-6817007
o פניה באמצעות "צור קשר" באתר (לינק)
o פניה באמצעות הדואר: ת.ד 473 קריית גת


נגישות אתר האינטרנט
אתר אינטרנט נגיש הוא אתר המאפשר לאנשים עם מוגבלות ולאנשים מבוגרים לגלוש באותה רמה של יעילות והנאה ככל הגולשים, כ- 20 עד 25 אחוזים מהאוכלוסייה נתקלים בקשיי שימוש באינטרנט ועשויים להיטיב מתכני אינטרנט נגישים יותר, כך על פי מחקר שנערך בשנת 2003 ע"י חברת מייקרוסופט.
חברת איילון מאמינה ופועלת למען שוויון הזדמנויות במרחב האינטרנטי לבעלי לקויות מגוונות ואנשים הנעזרים בטכנולוגיה מסייעת לשימוש במחשב.


מידע על נגישות האתר
• אתר זה עומד בדרישות תקנות שיוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות (התאמות נגישות לשירות), התשע"ג 2013.
• התאמות הנגישות בוצעו עפ"י המלצות התקן הישראלי (ת"י 5568) לנגישות תכנים באינטרנט ברמת AA ומסמך WCAG2.0 הבינלאומי.
• הבדיקות נבחנו לתאימות הגבוהה ביותר עבור דפדפן פיירפוקס.
• האתר מספק מבנה סמנטי עבור טכנולוגיות מסייעות ותמיכה בדפוס השימוש המקובל להפעלה עם מקלדת בעזרת מקשי החיצים, Enter ו- Esc ליציאה מתפריטים וחלונות.
• מותאם לתצוגה בדפדפנים הנפוצים ולשימוש בטלפון הסלואלרי.
• לשם קבלת חווית גלישה מיטבית עם תוכנת הקראת מסך, אנו ממליצים לשימוש בתוכנת NVDA העדכנית ביותר.



תפעול האתר ועזרי נגישות
באתר מוצב תפריט הנגשה. לחיצה על התפריט מאפשרת פתיחת כפתורי ההנגשה. לאחר בחירת נושא בתפריט יש להמתין לטעינת הדף.

מה בתפריט?
• הגדלת פונט האתר ל־5 גדלים שונים
• עצירת אלמנטים נעים וחסימת הבהובים
• שינוי ניגודיות צבעים על בסיס רקע כהה
• שינוי ניגודיות צבעים על בסיס רקע בהיר
• התאמת אתר לעיוורי צבעים
• שינוי הפונט לקריא יותר
• הגדלת הסמן ושינוי צבעו לשחור או לבן
• הגדלת התצוגה לכ־200%
• הדגשת קישורים באתר
• הדגשת כותרות באתר
• הצגת תיאור אלטרנטיבי לתמונות

הבהרה
חרף מאמצנו לאפשר גלישה באתר נגיש עבור כל דפי האתר, יתכן ויתגלו דפים באתר שטרם הונגשו, או שטרם נמצא הפתרון הטכנולוגי המתאים.
אנו ממשיכים במאמצים לשפר את נגישות האתר, ככל האפשר, וזאת מתוך אמונה ומחויבות מוסרית לאפשר שימוש באתר לכלל האוכלוסייה, לרבות אנשים עם מוגבלויות.

דרכי פנייה לבקשות והצעות לשיפור בנושא נגישות
יש לציין כי אנו ממשיכים במאמצים לשפר את נגישות החברה כחלק ממחויבותנו לאפשר לכלל האוכלוסייה כולל אנשים עם מוגבלויות לקבל את השרות הנגיש ביותר.
במידה ונתקלת בבעיה או בתקלה כלשהי בנושא הנגישות, נשמח שתעדכן אותנו בכך ואנו נעשה כל מאמץ למצוא עבורך פתרון מתאים ולטפל בתקלה בהקדם ככל שניתן.

פרטי רכז הנגישות במרכז הקהילתי החדש בקריית גת
• שם: אוריה האריס
• טלפון : 0509481410
• דוא”ל : oryaris@gmail.com