מתנ

תושבים יקרים,

 

אני מתכבד להציג בפניכם את החוברת השנתית של רשת המתנ"סים קריית גת לשנת תשפ"א, בחוברת זו נציג בפניכם את מגוון אירועי התרבות, האמנות, החוגים ופעילות הפנאי אשר דאגנו להפיק עבורכם.
במהלך החודשים האחרונים למרות המצב הבריאותי אשר שורר בעולם הפקנו מגוון אירועי תרבות מותאמים למצב: מסיבות מרפסות בשכונות, מימונה, ל"ג בעומר, עצמאות, מופעים לילדים ומופעים במדיה הדיגיטלית עבור כלל התושבים.
על מנת להנגיש עבורכם את התרבות יוקם מתחם תרבות באוויר הפתוח בכיכר פ"ז "מתחם הכוכבים", בו יתקיימו מופעי תרבות ממיטב אמני ישראל לילדים ומבוגרים: אדיר מילר, קובי פרץ, רותם אבוהב, שלומי קוריאט, יהורם גאון, חנן בן ארי, נסרין, רותם כהן, יובל המבולבל, דוד חיים מיקי, רוי בוי ועוד.
כמידי שנה השקענו את מירב המאמצים לבחור את מיטב המופעים ולהמשיך לקיים אירועים שהפכו למסורת, בחנוכה נקיים את "פסטיבל חנוכה" - פסטיבל הצגות איכות לילדים אשר מתקיים כבר למעלה מ 10 שנים.
עוד יתקיימו השנה פרויקטים מעולם התרבות בשיתוף מפעל הפיס, מופע בימות פיס, נגני רחוב, פרויקט "על הבמה", יוזמות תרבות ועוד מגוון פרויקטים.
בנוסף אני שמח לבשר כי המרכז הקהילתי לילדים ונוער בכרמי גת יפתח לפעילות בחודש נובמבר ויתקיימו בו חוגים ופעילויות פנאי עבור תושבי כרמי גת והסביבה.
אנו שמחים על הזכות להעניק שירות לכלל המגזרים והאוכלוסיות במרכזים הקהילתיים לנוער ולמבוגרים ברחבי העיר, מרכזי השכלה, ספריות עירוניות, חוגים לכל הגילאים, אולמות ומתקני ספורט, בריכות עירוניות, קייטנות קיץ צהרונים ופסטיבלים.
בהזדמנות זו אני רוצה להודות לראש העיר מר אבירם דהרי על תמיכתו האין סופית בתרבות הפנאי והקצאת משאבים, לגב' רבקה בוזגלו מנכ"לית הרשות, יו"ר דירקטוריון הרשת על שת"פ והתוויית מדיניות ולחברי ההנהלה היקרים, לעובדי רשת המתנ"סים העושים ימים כלילות על מנת להפיק עבורכם אירועי תרבות עם אמנים מהשורה הראשונה וכן שרותי תרבות פנאי, תודה לחברי וועדת הרפרטואר על הסיוע בבחירת מגוון הצגות חדישות ומרתקות.
"מהמקום שבו הניגון בוקע רוחש גם הלב" חיים ישראל  
אני מאחל לכם חג שמח, חג של בריאות ומשפחתיות! שנה טובה ומתוקה 

 

אמיר בן שמחון, מנכ"ל רשת המתנ"סים.