מתנ

תושבי קרית גת היקרים,

 

כמידי שנה בפרוש עלינו השנה החדשה, אנו מציגים בפניכם את התכנית השנתית של רשת המתנסים לפעילויות תרבות, פנאי, ספורט והעשרה לכל הגילאים, הקבוצות והמגזרים.
השנה היתה המלאכה מאתגרת מאד בשל משבר הקורונה והמגבלות שהוטלו על התכנסויות.
ועם זאת אנחנו כמו תמיד נערכים על מנת להציע לכם מגוון רחב ואיכותי של תכנים ופעילויות מתוך תקווה שהמשבר יחלוף ונוכל להוציא את כל התכניות לפועל.
גם במהלך החודשים החולפים קיימנו אירועי תרבות בשכונות ועשינו כל מאמץ לאפשר פעילויות בתנועות הנוער, באמצעים דיגיטליים ומעל לכל השקענו מאמצים כבירים להפעיל את הקייטנות ובתי הספר של החופש הגדול עד למקסימום האפשרי על מנת לאפשר להורים לעבוד ולקיים שגרה.
גם השנה יעמדו לרשותכם מתקני הספורט, הבריכות העירוניות, הספרייה העירונית, הקמפוסים הפזורים ברחבי העיר, מרכזי המחול והתנועה, מגוון חוגים גדול בבית רחל והיכל אדית ויציעו לכם חוגי העשרה, פעילויות, מופעים פסטיבלים והצגות מהשורה הראשונה.
בנוסף, השנה יפתח המתנ"ס החדש בשכונת כרמי גת כשלוחה של רשת המתנ"סים ויתקיימו בו חוגים והעשרה לילדים בני נוער ומבוגרים.
אני קוראת לכם ,תושבי העיר היקרים, להירשם ולהבטיח מקומכם בחוגים, בסדרות המנויים ובשאר הפעילויות מתוך תקווה שיחד כולנו נצליח להשיב את השגרה הברוכה לחיינו ולמלא אותם בתוכן תרבותי מעשיר וממלא.
תודה מיוחדת לראש העיר אבירם דהרי, למנכ"ל רשת המתנ"סים אמיר בן שמחון, לחברי הנהלת המתנ"ס ולעובדי הרשת שעושים מלאכתם נאמנה להעניק לכם כבכל שנה, חוויות תרבות מעשירות במחירים השווים לכל כיס.
שתתחדש עלינו, שנה טובה ומתוקה בבריאות איתנה!

רבקה בוזגלו, יו"ר דירקטוריון מנכ"לית עיריית קריית גת.